Elektronisk fakturahåndtering

Mange virksomheder befinder sig i en situation, hvor de regelmæssigt modtager indkøbsordrer fra samarbejdspartnere eller kunder, der efterfølgende skal tastes ind i et ERP-system som eksempelvis Microsoft Dynamics C5, Microsoft Dynamics Nav, Ordrestyring eller Minuba.

Den seneste tid har vi haft låsesmede og sikringsvirksomheder som kunder, der modtager rekvisitioner i enten PDF-format eller HTML-format fra Salling Group på fast basis. I stedet for manuelt at skulle indtaste og oprette ordrerne, så har vi 100% automatiseret denne del, så de nu blot skal videresendes til en specifik e-mailadresse.
Det sparer virksomhederne for en masse tid, der ikke er værdiskabende.

Ønsker du også at slippe for en masse manuelle arbejdsprocesser i din virksomhed, så kontakt os i dag og hør mere om mulighederne.

Online tilbudssystem

Virksomheden SCITEQ bruger vores online agentstyrings- og tilbudssystem til at afgive flotte tilbud i ensartet format fra et sted.

Webshop til SMV’er

Sælg dine standardvarer/reservedele gennem en webshop med alle de funktioner, som en SMV-virksomhed skal bruge

Automatisering af indkøbsordrer

Damgaard Metal har sluppet 100% for manuelle indtastninger af indkøbsordrer. Lad os scanne dine indkøbsordre og scanne dataen direkte med dit ERP-system.

Vil du høre mere?